Начало / Новини

Осем фирми участват в търга за строителен надзор за проект "Рехабилитация на железопътната инфраструктура в участъци от железопътната линия Пловдив – Бургас"

21 юли 2010 A+AA-

На 20 юли 2010 г. в сградата на ДП „Национална компания „Железопътна инфраструктура""  бяха отворени подадените оферти за участие в открита процедура за участие в обществена поръчка с предмет: „Оценка на съответствието и строителен надзор за проекта "Рехабилитация на железопътната инфраструктура в участъци от железопътната линия Пловдив - Бургас". Проектът се финансира от Кохезионния фонд на ЕС, чрез Оперативна програма „Транспорт" 2007-2013 г.

Отворени са предложенията на следните осем участника в процедурата:

1.Обединение Надзор на железопътната инфраструктура "Иберинса-Инфракеър"

2. „МОТТ Макдоналд лимитид", Великобритания

3. „Инж. Вито Прато Инженеринг" и  „Етаконс" ООД, Италия

4. „Гетинса-Фрам консулт - Рафаилов консулт"

5. Обединение „Инфрам СГС", Чехия

6. „Пойри Инфра", Германия

7. Обединение „Ептиса, Испания- Рубикон, България"

8. „Луис Бергер" 


Консултантът по оценка на съответствието и строителен надзор за проекта "Рехабилитация на железопътната инфраструктура в участъци от железопътната линия Пловдив - Бургас" ще трябва да изпълни два вида дейности.

Първата група е свързана са администриране на договори за проектиране и строителство, включващо, без да се изчерпва до: управление на разходите, управление на качеството и всякакви други дейности съгласно изискванията на Възложителя. Договорите са както следва:

  1. Рехабилитация на железопътната отсечка Михайлово - Калояновец, включително главните коловози в гарите Михайлово и Калояновец, с приблизителна разгъната дължина на железния път 21 км, със срок на изпълнение 19 месеца.
  2. Рехабилитация на железопътните отсечки Стара Загора - Завой (до км 190+590 в междугарието Ямбол - Завой) и Завой - Зимница (от км 192+706 до входната стрелка на гара Зимница), включително главните коловози в гарите Стара Загора и Ямбол и всички гари и спирки между тях с приблизителна разгъната дължина на железния път 120 км, със срок на изпълнение 43 месеца.
  3. Рехабилитация на железопътната отсечка Церковски - Карнобат, включително главните коловози в гара Церковски с приблизителна разгъната дължина на железния път 28 км и подновяване на железния път в отсечката Карнобат - Бургас, а също и главните коловози в гарите Карнобат и Бургас и всички гари и спирки между тях, с приблизителна разгъната дължина на железния път 122 км. Срокът за изпълнение е 38 месеца.
  4. Проектиране и изграждане на системи за сигнализация и телекомуникация в железопътен възел Бургас със срок на изпълнение 42 месеца.

Втората група дейности на консултанта е свързана с ролята му на инженер на обекта. Той ще трябва да извърши оценка на съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите, с изискванията на техническите спецификации за оперативна съвместимост. Избраният консултант ще упражнява строителен надзор при извършване на строително-монтажни работи съгласно изискванията, ще изпълнява функциите на координатор по безопасност и здраве, ще състави технически паспорти на обекта "Рехабилитация на железопътната инфраструктура по участъците на железопътната линия Пловдив - Бургас". Общата продължителност на проекта е 60 месеца.

 

YouTube icon Instagram icon google plus icon

Новини

НОВА ИНТЕРНЕТ СТРАНИЦА НА ОПТТИ +

13 март 2019

Нова интернет страница на ОПТТИ https://www.eufunds.bg/bg/optti

От началото на 2019 г. актуалната информация за Оперативна програма "Транспорт и транспортна инфраструктура" (ОПТТИ) се публикува в под-сайт Оперативна програма "Транспорт и транспортна инфраструктура" на Единния информационен портал на европейските структурни и инвестиционни фондове www.eufunds.bg.

В следващия програмен период с европейско финансиране метрото ще свърже центъра с кварталите Левски и Слатина +

19 декември 2018

Днес беше проведена инспекция на две от бъдещите метростанции от Етап I на Линия 3 на метрото в София – метростанция „Бул. „България“ и метростанция „Красно село“, и участъка между тях. Това е първият участък от Етап...

Лот 3.3. на АМ „Струма“ между Кресна и Сандански беше открит предсрочно +

17 декември 2018

Днес официално бе открит Лот 3.3 на АМ „Струма“ между Кресна и Сандански. Участъкът е с обща дължина 23,6 км и е част от проект „Автомагистрала „Струма” – Лот 3.1, Лот 3.3 и тунел Железница“ С...